Dragons Lair ApS

"Chainbox leverede en fuld integration. Vi arbejdede tæt sammen med udvikleren og fik præcis det vi skulle bruge - helt uden kilometerlange kravspecifikationer og komplekse aftaler"

- Martin Knudsen, Online Bestyrer

Opgave

Dragons Lair er en B2C-forretning, og deres webshop havde derfor et særligt højt krav til brugervenlighed, funktionalitet og tilgængelighed. De har oplevelser i deres DNA, og siden 1995, har målet været, at skabe oplevelser for nysgerrige sjæle i alle aldersgrupper.

 

Indsigt

Dragons Lair ønskede et hurtigt skifte. Vi besluttede derfor at den hurtigste arbejdsmåde ville være, at undlade lange specifikationer, og i stedet arbejde ud fra visuelle mockups. Der blev afholdt ganske få møder i løbet af processen. De havde selv en hel del ønsker, med behov for specialtilpasning, f.eks pop up-supportcenter, præcise leveringsestimater ud fra lokation og produkttilgængelighed, stor hover-menu, så man hurtigt kunne få overblik over kategorier, sektionsforsider, navigation med facetter, samt custom-ikoner på varerne, baseret på egenskaber i C5.

 

Resultat

Chainbox leverede en moderne og funktionel webshop, baseret på en række specifikke krav og ønsker. Daglig kontakt med den ansvarlige, gjorde os i stand til at have en løbende test af produktet, samt træffe hurtige beslutninger omkring tvivlsspørgsmål, hvilket sparede både Chainbox og Dragons Lair for mange timers arbejde, og i stedet kunne fokusere på at lave det bedste produkt.

 

Samarbejdet levede op til forventningerne i sådan en grad, at vi to år senere, lavede Airsoft Armoury for samme kunde. Chainbox kunne nemt lave en klon af websiden, mens Dragons Lair selv tilføjede et nyt grafisk layout, samt satte kategorier op. Efter få uger, var vi i luften.

Fakta

Dragons Lair

est 1995

20 ansatte

https://dragonslair.eu

https://airsoftarmoury.dk

Microsoft C5

 

Produkter:

Chainbox webshops

 

 

Skærmbilleder af funktioner

Stor hop-op menu for øget overblik, og "1 klik til kategori".

"Nyttige links" styret manuelt direkte fra Umbraco, for nem og hurtig adgang til de mest populære søgninger eller underkategorier.

Mulighed for at indtaste og styre udgivelsesdatoer automatisk.

Custom-ikoner til at identificere specielle egenskaber for produkter.

Filter-navigation, så en besøgende kunne vælge f.eks. at se "Alle røde trøjer i størrelse Medium".

Tydelig og brugervenlig information i kurven. Herunder en simpel "service"-menu i højre side, så kunden hurtigt kunne finde relevante oplysninger om levering, fortrydelse oma.

Få nyheder om tiltag og følg med bag skærmen