Vedligeholdelse

Du skal gøre det, du plejer at gøre i Økonomisystemet C5

Ideen med Chainbox ehandel til Økonomisystemet C5 er, at det arbejde, du lægger i at vedligeholde dine priser, varer og kunders data, alt sammen foregår i C5 og automatisk bliver overført til din online butik. Derfor er der ingen grundlæggende ændringer i dine nuværende rutiner.

Tekst i shoppen

Alle tekster, som kaldes 'labels' i shoppen, kan redigeres via et meget brugervenligt 'Content Management System' (CMS). Vi kalder det 'Front-End-Editing'. Når du er logget ind som administrator på shoppen, vil alle de tekster, du kan ændre, være markeret med rødt.

Frontend Editing_2_image

Du klikker blot på den tekst, du ønsker at ændre, og skriver derefter den nye tekst.
Kan det være nemmere?

Billeder

Når du præsenterer et produkt på din shop, har du mulighed for at tilknytte lige så mange billeder, du ønsker.

Chainbox sørger for skalering af dine billeder, så de altid vises bedst muligt.

Dokumentation

Har du produkter som kræver lidt ekstra information? Så har du mulighed for at tilknytte en pdf til hvert enkelt produkt.

Kategorier

Helt automatisk bliver dine varer opdelt i kategorier på shoppen. De varegrupper, du allerede har i Økonomisystemet C5, bliver nemlig helt automatisk kopieret ud i shoppen. Du har mulighed for at have en kategoristruktur med et ubegrænset antal niveauer.

Der er kunder i butikken

Ny ordre

Alle de ordrer, som du modtager via shoppen, bliver vist i en speciel kladde inde i din Økonomisystemet C5. Her kan du tage stilling til hvilke ordrer, der skal godkendes og hvilke, der skal afvises. Hvis en ordrer godkendes, oprettes den automatisk under kundens debitorkonto.

eOrder

Strøgkunder

Hvis en såkaldt strøgkunde har været forbi din online butik og har ønsket at få en konto, så vil du kunne se dette i dit Økonomisystem C5. Og du har nu mulighed for at oprette kunden i dit debitorkartoteket.

Desuden kan du vælge, om strøgkunderne skal kunne se udsalgspriser, kategorier og varer. Du bestemmer.

Betaling

Du kan tilbyde dine kunder en række forskellige betalingsmuligheder. F.eks. via almindelig faktura, bankoverførsel, pr. efterkrav eller betaling via betalingskort (kræver dog abonnement hos udbyder af betalings-gateway, hvor dette typisk koster DKK 300 om måneden og Chainbox Pay+).

Håndteringen af selve betalingen sker via dit Økonomisystem C5. Hvis der er tale om betalingskort, så sker håndteringen via din valgte betalings-gateway, fx Quickpay eller Dibbs.

Læs mere om Chainbox Pay+ og Chainbox DIBS her