Chainbox

Hertels Boresko A/S B2B og B2C med Umbraco CMS og PIM i skræddersyet løsning

Hertels Boresko er en danskejet virksomhed oprindelig grundlagt i 1934 med afdelinger i Roskilde og Næstved.

Virksomheden har specialiseret sig i at levere alt en moderne virksomhed har behov for som:  Kontormaskiner, Kontorudstyr, Firmagaver, Møbler, Emballage, IT-produkter og telefoni, reklameartikler og printløsninger.

Tryk her for at besøge hertelsboresko.dk

Chainbox har siden 2014, leveret en tilpasset webshop løsning med salg både til B2B og B2C. CMS via Umbraco og PIM håndtering af varedata. Derudover bruger Hertels en tilpasset Kunderapport app som CRM-system

Udfordringen: En gammel og dyr hjemmeside uden salg

Medejer og økonomichef Erika Snor tænker tilbage: ”Vores udgangspunkt var en administrativ tung hjemmeside uden salg, som til gengæld var virkelig dyr i drift, så da vi fik Kasper fra Chainbox anbefalet af den ansvarlige for vores daværende økonomisystem, så sprang vi til og har ikke fortrudt siden.”

”Da vi for 5 år siden skulle skifte økonomisystem, tog jeg Chainbox med til mødet med Uniconta-leverandøren. Jeg ville være sikker på, at de 2 systemer ville fungere sammen.

Det er styrken i den tætte relation, hvor man ikke blot er et nummer i rækken."

 

Erika Snor
Medejer og økonomichef
Hertels Boresko A/S

Løsningen: Built to fit!

Med fuld integration til Unikonta, har Hertel Boresko fået en Webshop der er agil og effektiv med egen kontrol over content og udtryk.

Automatisk varestamdata import i PIM

Som medlem af en indkøbsforening modtages en varestamdatafil med op til 25.000 varer dagligt. Disse skal importeres, opdateres, og præsenteres på webshoppen. Hele processen administreres effektivt gennem PIM-systemet, hvilket sikrer at medarbejdere ikke belastes unødigt af vareoprettelser, der måske ikke resulterer i et salg. Hvis et salg finder stedt, oprettes varen når ordren ankommer i økonomisystemet.

I varestamdatafilen inkluderes opdaterede indkøbspriser, og Hertels Boresko har valgt en tilpasning der justerer eksisterende indkøbspriser i Unikonta i overensstemmelse med oplysningerne i varefilen.

”Trods den store mængde data der skal håndteres, kan vi lynhurtigt præsentere varer på webshoppen med et minimum af manuel berøring, og sikre et effektivt arbejdsflow”, fortæller Erika.

Kunderapport-applikation er CRM-systemet

Customer Review applikationen fungerer reelt som virksomhedens CRM-system. Med redskaber som besøgsregistrering/planlægning, købshistorik og potentielle salgsmuligheder der er alfa og omega at få sat i system. Til det benytter de Kunderapport-applikationen hvori besøgsrapporter lægges og fast interval for kundebesøg håndteres.

”Vi har flere funktionaliteter i pipeline som vi ønsker Chainbox skal lave til CRM-delen

”Får du egentlig provision?”

Erik Snor videregiver gerne den råd og vejledning som hun selv sætter stor pris på at få fra kollegaer i branchen. 

”Jeg får ret ofte henvendelser fra virksomheder som står foran at vælge leverandør af webshop-løsninger. Hvis jeg har mulighed for det, så tager jeg mig gerne tiden til at invitere dem på besøg, og give dem et indblik i vores løsning, for Chainbox har mine varmeste anbefalinger, og nej, jeg er ikke provisionslønnet”, smiler Erika, som har mødt spørgsmålet mere end én gang grundet hendes varme omtale.

Bo Esbjørn
Kontakt
BO ESBJØRN
for mere information
+45 20 68 24 14 bo@chainbox.dk